Produk Shaklee

Produk Shaklee

Friday 8 July 2011

Lagi testimoni2 ibu2 yang teruja dgn super dooper booster dari Shaklee termasuk bekas lecturer kami kat UTP

Wah wah.. minggu ni ramai betul yg order Pakej Triple M ni.. mmg super dooper booster utk ibu menyusu... ingat entry sy aritu ttg tajuk ni..kalini saya nak share lagi testimoni2 customer2 si Iffa ni...sorang tu ex-lecturer kami time kat UTP dulu.., Pn Yati Mellon.. ( sy tumpang happy)
jom baca apa kata mereka...sumber >> blog si iffa..here and here
_____________________________________
TESTIMONI 1
Iffa just nk inform baru dua tiga hari sy amik Shaklee Trial Pack Set B sy sgt seronok sesi mengepam susu skrng ni sbb hasilnya sgt besttt =) thx iffa n Shaklee
about an hour ago · · · See Friendship

  • You like this.

    • Iffa Anuar Alhamdulillah..sukenya Iffa..
      57 minutes ago ·

    • Iffa Anuar nnt blela share experience dgn iffa lebih lanjutnya..
      56 minutes ago ·

    • Diana Nur insyaAllah...sy lg sukaaaa =)
      50 minutes ago ·


Lepas, tu Iffa dan diana ber private message untuk mengetahui perkembangan Diana lebih lanjut. Ini antara intipati perbualan kami.. Buat pengetahuan semua, Diana dah cuba Tips Exclusive tau!


Alhamdulillah, Lumayan!

Cik B sampai bengkak

TESTIMONI 2:
Baru-baru ini, ketika follow up customer Iffa yang merupakan ex-lecturer Iffa di Uni dulu... Iffa share kan tips exclusive ni. Alhamdulillah, lepas try. beliau PM Iffa di facebook dengan feedback yang buat Iffa tersenyum.
"anyway, yup dh try... and it does increase, for me, fm just 9 - 10 oz masa kat opis, now I can get 12 oz or more fm pumping session kat opis..... kat rumah lebih suka direct.... mlm2 pun kalau pump lepas bg bb direct, dptla extra 3-4 oz fm the whole nite...."
_________________________
Apa ada dalam super dooper booster.. Pakej Triple M ni?
Pakej tripple M mengandungi vitamin dalam set B, Kalsium@ Ostematix dan ESP (Energizing Soy Protien).
ESP

Set E ( Set B plus Ostematrix)
di bwh ni saya ringkaskan kelebihan2 dan kepentingan setiap suplemen yg ada dalam Pakej Triple M ni..credit to N:

SET B:
Vitalea@ Multivitamin dengan formula zat besi : sangat perlu demi memastikan tubuh badan menerima semua zat dan vitamin yang penting dan perlu dalam menjami kesejahteraan secara am.
B complex : lengkap dengan 8 kumpulan B yang diperlukan oleh tubuh badan demi membantu tubuh badan bertenaga, otak lebih fokus, emosi lebih stabil..dan wajah berseri..inlah rahsianya ..B for Beauty
Vitamin C : sebagai antioksidan, membantu meningkatkan sistem imunisasi badan...dan kulit lebih cantikkk
Alfalfa : raja segala tumbuhan, membantu meningkatkan imunisasi, mengandungi kalsium dan bagi ibu-ibu yang menyusu ia sangat membantu MEMPERCEPATKAN PENGHASILAN SUSUIBU.
Kalsium@ Ostematrix?
Dalam susuibu, antara komposisi vitamin yang tinggi ialah kalsium. Kalsium penting untuk bina darah, bina tulang, gigi dan saraf dalam tubuh manusia. Bagi ibu yang menyusu, pengambilan kalsium tidak boleh dipandang remeh. Bagi ibu2 yang tidak menjaga dan mementingkan pengambilan kalsium dalam diet harian, maka kalsium untuk penghasilan susuibu akan diserap dari yang sedia dalam tubuh ibu.
Jika perkara ini berlarutan dan si ibu tidak menggantikan semula kalsium ini maka si ibu tadi akan mengalami risiko osteoporosis, rasa sengal kaki dan tulang belakang, mudah letih dan lesu serta muka menampakkan garisan tua.Sebab itu pengambilan sumber kalsium tidak boleh dipandang ringan sama sekali.Jika perasan ada sesetengah ibu yang apabila melalui menstrual (period) susunya akan merundum...ini disebabkan kekurangan kalsium yang kritikal di saat badan mengeluarkan darah kotor yang perlu disingkir.. more story..here
Apa kebaikan ESP @ Energizing Soy Protien?

Komposis vitamin utama dalam susuibu ialah protien. Protien adalah makanan sel. Sel tak kenal nasi lemak, air soya atau tempe tetapi sel hanya perlukan protien iaitu khasiat dari makanan yang diambil. Protien berfungsi mengekalkan pertumbuhan normal dan pemeliharaan tisu. Mengawal atur keseimbangan bendalir dalam badan. Pembinaan hormon, enzim dan antibodi memerlukan protien. Selain itu protien dikatakan membantu mengawal keseimbangan asid bes untuk mengangkut nutrien dan sumber tenaga.Protien sangat sensitif. Ianya wujud pada suhu badan kita dan mudah terhapus pada suhu yang tinggi. Apabila kita memasak sumber protien seperti ikan goreng pada suhu yang tinggi, hakikatnya banyak protien yang telah musnah semasa proses memasak itu sendiri. more story ttg ESP..here
Jadi puan2.. ambil peluang ni.. tinggal lagi 8 hari je lagi.. Pakej Triple M kini hanya berharga RM250 utk semua yang di atas.. Jika inginkan dalam bentuk FullPack.. harganya RM401.... jom jom..jom order dan book sekarang..
* Antara soalan2 faveret ibu2 yg berminat>> boleh ke kalau ambil ESP dan Alfafa je.. berapa lama kesan super dooper booster ni... Jawapan kepada soalan ini... :.. Berapa lama kesannya..bergantung kepada setiap individu... dan jika ingin mengambil ESP dan Alfalfa jer..atau dlm erti kata lain..tak amik pakej lengkap mungkin kesannya lambat sedikit. Bak kata kak N ..analoginya macam orang naik basikal dengan motorsikal...Kedua2nya akan sampai ke destinasi yg dituju.cuma salah satunya lebih cepat,..dan...pastilah motorsikal lebih selesa untuk ditunggang berbanding basikal.Tetapi kos motorsikal pastinya sedikit mahal berbanding kos sebuah basikal....Yang pasti Susu ibu itu rezeki Allah..tiada kuasa saya nak menentukan berapa byk yg setiap ibu perolehi..Allah jua sebaik2 penolong. renung2kan.

0 comments:

Post a Comment