Produk Shaklee

Produk Shaklee

Friday 8 July 2011

Terima kasih sebab kenalkan saya dgn Basic H2.berbaloi sungguh.. anak2 dah tak garu2 gatal2 lagi..


Faiz buah hati mama fever.. luluh hati dengar dia fever....Mama cuma dapat kirimkan doa dari jauh..dari pantai timur ni.. INsyaAllah ..Allah sebaik2 penolong... saya yakin itu....>>>>>>Dan yakinlah bahawa keputusan (takdir) Allah itu akan memberikan yang terbaik.”Tadbirlah hidup kita sebaik-baiknya, namun ingatlah takdir Tuhan sentiasa mengatasi tadbir insan. Jangan cuba mengambil alih “kerja Tuhan” yakni cuba menentukan arah angin dalam kehidupan ini tetapi buatlah kerja kita, yakni mengawal pelayaran hidup kita dengan meningkatkan iman dari semasa ke semasa. Kata bijak pandai: “It’s not what happens to you, but it’s what you do about it. It is not how low you fall but how high you bounce back!.<<<<<<<<....nak mengarang pun tak terluah apa didalam hati....jadi di bwh ni sy sekadr publish dari entry sy yg dah sy draft lastweek..

______________________________________________________________________________
Saya dah berkongsi beberapa artikel tentang Basic H2 sebelum ni.. Jadi tak perlu sy hurai panjang.. Pendek kata Basic H2 ni memang best... 1000 kegunaannya.. >>. Oprah says she's a big fan of Shaklee's H2 Organic Super Concentrated Cleaner. "Use a couple of drops of this, and it's amazing," she says...<<..Dan ni saya kongsikan kata2 Pn Ilham..customer Pn Iffa tentang pengalamannya menggunakan Basic H2..... sila baca...sumber testimoni : link ini

"Saya seronok sgt guna basic H tu.. tak sangka.. walaupun harga dia mahal, tapi mmg berbaloi pakai.. pakai beberapa titik je, berkesan sungguh.. saya mandikan anak2 saya dgn air basic H ni... pakai 3/4 hari dorang dah tak garu2 lagi.. sebelum ni tangan dan kaki dorang asyik gatal2, dorang garu2 sampai luka2.. skang ni dah takde. Lepas tu, baby saya naik bintik2 kat muka.. saya lapkan muka baby dgn air basic H ni.. hari kedua dah nampak kurang bintik2nya.. mula2 tu risau jugak nak pakai kan kat baby, takut tak sesuai.. tapi nampaknya takde side effect..lepas ni saya akan teruskan sehingga hilang bintik2 tu.. bagus sungguh.. TQ Iffa for introducing me to basic H.."

sebotol ni hanya RM47 (semenanjung Malaysia).. ni dah termasuk harga pos dan ianya harga menggunakan ID saya. murah lah sikit..yer tak?..:-)... Ianya berkepekatan pekat yg berganda,jadi rasanya setahun boleh pakai.....
lain2 yg menarik
nak? sila hubungi sy di zahirahhafizan@gmail.com
___________________________
Selamat malam semua

0 comments:

Post a Comment