Produk Shaklee

Produk Shaklee

Friday 8 July 2011

Tinggal 6 hari lagi...

Hmm...minggu ni abah faiz ada dirumah..maka saya tak boleh berblogwalking/berinternet sangat2... masa terhad yer.. lagipun abah Faiz balik sebulan sekali..takkan nak blogwalking je kalau buah hati dah depan mata kan... Hmm...maka saya kenela spend masa sebaiknya minggu ni..kalau dapat pun..ditgh2 mlm/disubuh2 hening je dpt layan blog...lagipun tinggal lagi 6 hari untuk saya kembali ke pangkal jalan..haha.. eh takla..tinggal lagi 6 hari sisa2 cuti saya ni. (dah nak kembali report duty ke KLCC..huhu...menempuh ranjau belukar stress dan work environment yang melelahkan..i tak sukerrr u......kalau tempuh klcc utk bershopping..haa..yg tu saya suka..biar jem cemana pun...tapi tu tunggu saya kerja cop duit dulu yer... soon.. InsyaAllah..kalau dah rezeki..tak kemana..cewah...)..

Actually plan asalnya nak ke S'pore tapi sebab plan last minute maka padan muka sendiri sebab tiket Universal Studio@ Singapore sold out.maka trip to Singapore harus ditunda ke bulan depan atau bulan Feb . ....abeh tu nak gi mana ni.. nampaknya jalan2 sekitar KL je lah..lagipun duit untuk jalan2 ...abah dah belikan hadiah buat Faiz..(mama nak hadiah gakkk..). itulah X-Box tu.
saya pun tak tahu ape kebenda nya tu...siapa2 yang kaki game..sure tahu bende ni....nak kata PS3.bukan gak...ala2 WII pun yer gak... boleh guna both..bleh guna yang controller wireless tu dan juga guna yg mcm WII tu... sesuai la untuk abah faiz dgn Faiz... main game sambil exercise..takdela lemak tu terkumpul dlm badan.....nanti boleh mama blajar dgn Faiz ye..tak pun Iz ajak uncle2/auntie2 datang main dgn Iz... mama kurang minat dgn game2 ni...

Esok macam nak gi National Bird Park..Lusa nak gi shopping dgn abah faiz..mama nak masuk keje ni tapi kasut takde... takkan nak pakai safety shoes masuk KLCC..kan kan. Tulat nak gi dating dgn abah Faiz nak tengok The Tourist...lepas tulat ape?...ape2 lah yer...Kayla..got to go... Sweet dream for everyone...

Anda bagaimana? Mahu mencuba vitamin Shaklee? Kami menyediakantrial packShaklee untuk 30 hari consume dengan harga serendah RM70~RM100 per set dan free delivery. Boleh isikan borang pesanan di web ini atau sms kan kepada saya

0 comments:

Post a Comment