Produk Shaklee

Produk Shaklee

Friday 8 July 2011

COD Trial Pack SHAKLEE di KUIS & di BSP set breastfeeding,confinement,allergy,resdung

saya start berblog bulan April yang lepas...saje2 isi masa lepang.... sambil2 share tentang supplemen SHAKLEE..supplemen yang mmg saya dah makan sejak 5 tahun lepas...dan yang bestnye berblog ni..bukan je menemukan saya dengan rakan2 di alam maya..tetapi juga kwn baik saya baik sekolah rendah..menengah..zaman U...dan just nak recall..one of my good friend kat sekolah rendah dulu (sekolah kebangsaan Bukit Rambai).si shikin..antara org yg terawal yg membeli Trial Pack dari saya... Thanks Shikin coz trust me..and support my trial pack...mule2 tu Shikin msg dan bertanya saya supplemen yg sesuai utk breastfeeding(tambah susu)..saya pun share lah dgn ikhlas...pengalaman saya breastfeeding 4 thn lepas dan juga supplemen yang saya ambil....saya pernah share breastfeeding journey si shikin sebelum ni..cume ni nak share testimoni terbarunya setelah 3 bulan setia dgn supplemen ni (baru 3 bulan..tp dah 6 tin ESP dia consume...mmg suke betul dia dgn ESP nni....jom baca apa yg diemelkan oleh beliau.



.."....ESP da masuk 6 canister..love it so much.rase2 biler lapar kita terus bancuh esp ..n hlgkan haus dengan (performanc drink)PD.alhamdulillah kt tak alergic or tak rase terpakse biler makan shaklee ni..difference with other medicine or vitamin or jamu sblm ni..susah kt nak konsisten consume.dah 3 month consume with shaklee ..start with trial pack..1st week tak nampak beza, but masuk je 2nd week obviusly perasan susu pekat alhamdulillah..n when i am regular pumping every 2 hours, pernah 1 session dpt 7 oz rather than 2 or 3 oz je sblm ni..masuk sebulan consume trial kita trus amik esp....n amik calsium.dan omega.alhamdulillah i can go with it..badan ok sikit dr biasanya letih ..dan nampak flu anak cepat kering..biler rase2 mcm  kurg susu, kita upkan alfafa.. ..alhamdulillah plus with esp slowly...rase sentiasa ade susu, ziqri pun minum dengan lajunyer...but when it goes to pumping, kepekatan still maintain n the milk can reach up to 5oz persession..bg kita 4 or 5 oz per sesi da kire byk..alhamdulillahhhhhhhhhhhhhhhh sangat2 bersyukur....n Allah da tetapkan rezki masing2..n i realize that I have to really thankful for surviving to bf my little comel son until now(already 8 month++)..dan sekarang ajak suami makan omega dan vita c, dan fiber...ALHAMDULILLAH.....
Happy saya baca...dan yang saya suke pasal si Shikin ni..dia ni rajin share dgn org apa yang dia makan..sbb tu sy registerkan dia dgn Shaklee..ada ID sendiri..bleh consume utk sendiri,famili dan dgn rakan2... dan di bawah ni antara testimoni kwn2 si shikin yang mengambil trial pack dan ESP dari beliau sepertimana yang diceritakan kembali oleh shikin.

TESTIMONI KAK LINDA
"kin makan ape utk tambah susu" .. then i introduce her to trial pack shaklee..she's immediate agree to try....after a day, she call me mention that susu pekat, tapi tak brtmbh lagi.." takpe kak tunggu seminggu dua", selepas seminggu mcm tu kak linda msg.."susu pekat n nampak tambah tp byk la sikit..sebelum ni dari 2-3oz je setiap kali pam tapi sekarang da leh dpt 5oz sesi pagi.." . alhamdulillah dia meletakkan target untuk pam lebih banyak dan lebih baik.kak linda juga amik esp selepas seminggu amik trial pack B, " mmg berbeza sikit la kin biler amik ESP, biler pam mmg dpt rase susu pekat  n byk sikit dr biasa dan bile tak pam pd waktu yg biasa pam, dpt rase lain(let down)"
.
TESTIMONI KAK ZAKIAH
Asalnya susu kak zakiah cair n makin kurg biler pam....dan ni feedback darinya setelah 2 minggu amik trial pack B dan 1 canister ESP
.".alhamdulillah .susu akak tak nampak brtambah sangat, tp pekat dan leh dpt lebih sebotol(5oz) untuk bekalan sehari..sblm ni nak dpt 5 oz sehari mmg susah.

0 comments:

Post a Comment