Produk Shaklee

Produk Shaklee

Friday 8 July 2011

1 sudu besar cukup dah....lazat tak terperi bersama jus buah...

saya dapat msg ni beberapa hari lepas dari pn aishah di johor.... (baru membeli SET B + ESP)...
"Salam kak..set b + esp dah sampai...tadi saya bancuh air milo + esp 3 sudu +air panas..tapi air tu jadi bertepu.nape ye"

aduhaiii darlingg..jangan dibancuh dengan air panas yer ESP tu..nnt musnah zat2 protin dlm ESP tu...:-)..air suam2 kuku okeyla..asalkan tak panas sangat.... dan lagi satu... bancuh sesudu besar cukup dah utk segelas besar air/jus/susu.... tak perlu sampai 3 sudu besar..sbb tu bertepu pekat sangat..kalo mcm tu..seminggu dua abih dah setin tu...hehehhehe... .. dan lagi best kalau dpt blend dgn kismis or almond... or kurma..nice....
klik di sini utk resipi2 cemana nak dpt ESP yg lazat dan berkrim..


actually ESP ni sedap di bancuh dengan ape sajer jus buah tau..lagi2 yang original...... lastweek saya blendkan jus tembikai utk hubby...dan kalo dia beli oren...saya buatkan la jus oren utk dia.... dan dah alang2 blend utk dia...saya pun dapatla segelas... tapi utk saya...,saya add kan sesudu besar ESP....lazattttttttak terperi.....tak dan la nak snap2 gambar yer puan2..

klik di sini utk mengetahui lebih lanjut tentang ESP

0 comments:

Post a Comment