Produk Shaklee

Produk Shaklee

Friday 8 July 2011

susu ibu ANTIBIOTIK terbaik


..sedia maklum...sekarang ni apa jua maklumat informasi tentang breastfeeding dan berkaitan yang kita nak cari cuma di hujung jari..type keyword kat google,yahoo...klik search....haa.bleh baca tambah ilmu buat research....tp ada gak yg segelintir ibu masih kurang ilmu dalam bab menyusu ni atau tak berkesempatan atau takde support from kawan2 keliling or famili....jadi saya suke share info2 ttg breastfeeding kat blog ni..never give up in sharing the information and knowledge and my experience....I'm a big supporter to nursing mothers.....dan hari ni saya nak share tentang..hmmm percaya tak saya kata yg susuibu ni penawar terbaik?..the best antibiotik for your child especially kalau dia flu,fever,rashes,etc.....sebelum saya hurai panjang...jom baca testimoni yang berkaitan:
testimoni Puan Shikin~Iza..alhamdulillah baby kita tak demam melarat lepas kene inject haritu… kita up kan intake vitamin C...and susu kan dia...dia pun tak demam teruk bila demam... time flu pun boleh ambil ye...kita ingat time demam je kene up kan intake vitamin.... Kalau dulu bila baby kite selsema.habis sebotol ubat selsema kita kasi dia.lama jugak baru dia recover....mmglah taknak kasi..tapi takde jalan lain time tu. sekarng Alhamdulillah…kita just upkan intake vitamin..and susu kan dia... …cepat dia sembuh… maknanye apa yang kita mkn dapat direct ke baby lah ek melalui susu ibu?
testimoni Puan Nani....  juz nk kgsi pglman ambik trial set b dan ESP ni selama seminggu.. memg berbaloi coz kesan die kite npak. one day,my bebi kna inject 3month. so,mlm 2 die nk dmam. i trus je amk 2biji vtmin c seperti yg dnasihatkan oleh kak cery..,bfeed my bebi... esknye,my bebi xjdi dmam n trus je kebah. bab susu lak,memg npak mkin pekat. bebi pn x nyusu lama2. maybe cepat kenyang... satu hal lg,kulit bebi i ni mcm kering tau,, ada mcm kuping2. now,semua 2 dh hlang. opah die ckp,kulit die npak lembab dah... xrugi melabur rmxx utk yg tersyg n dri sndri... semoga niat suci kite semua yg nk bfeed ank diberkati Tuhan. amin
Testimoni Pn Ruzimah~sebelum pakai set ni, baby annisa ada some rashes at her groin area, and montot, tapi sekarang rashes tu  berkurangan..saya tak pasti disebabkan cream bepanthen yang saya pakai atau vitamin nie...(tapi sebelum ni pun saya apply cream tu juga..and the rashes still there..:-)
testimoniPuan Hadha.. ~ macam saya, lepas dua hari mkn ESP and Trial pek…  efek pada icha (ruam hilang

.....apa yang saya nak fokus topik hari ni..set breasfeeding yang disyorkan diblog ni BUKAN SEKADAR MENAMBAH SUSU tetapi MENAMBAH KUALITI pada susu ibu agar menjadi PENAWAR (ANTIBIOTIK ) buat si kecil...... contoh2 testimoni di atas adalah feedback dari mereka yang dah consume trial pack set B dan nampak sendiri kesan ke atas baby....apa ada dalam trial pack breastfeeding set ni??...haa..klik kat sini.....Basically yang penting didalam trial pack tu mengandungi multivitamin dengan formula zat besi demi memastikan anak membesar dengan sihat dan memberansangkan. B complex membantu ibu bertenaga dan sihat ceria.Vitamin C adalah sebagai penguat antibodi si ibu dan secara langsung untuk si anak melalui susuibu...jadi sudah semestinya..untuk dapat yang terbaik perlu beri yang terbaik..


insyaAllah  nnt saya akan share pengalaman ibu2 yang makan pil2 antibiotik apabila mereka demam yang akhirnya menjejaskan pengeluaran susu TETAPI bangkit semula meneruskan perjuangan breastfeeding...

0 comments:

Post a Comment