Produk Shaklee

Produk Shaklee

Friday 8 July 2011

turunkan berat badan secara sihat...cara shaklee.. :-)

Anda inginkan berat badan yg ideal?..Jom baca apa kata penulis shakleetrialpack.com
________________________________________________
Shaklee sebenarnya ada dua program untuk mendapatkan bentuk badan yang diidamkan:
§ Body Perfector Program
§ Shape-Up Program

Body Perfector Program
Sebuah program untuk mereka yang terlalu sibuk hingga tak terjaga makan minum. Mereka yang tak mendapat makanan sihat dalam diet sehari-hari… Mereka yang tak makan secara teratur… Mereka yang selalu travel dan sukar untuk mendapatkan makanan pada masa-masa yang tetap. Ye lah, kadang2 bila terlalu sibuk, seseorang itu cenderung untuk mengambil makanan rapu, makanan segera dan sebagainya… yang mengandungi kalori dan lemak yang tinggi. Ia samada menjadikan seseorang itu terlalu kurus atau gemuk.Jadi, bagi mengekalkan berat badan ideal, Shaklee mengesyorkan produk di bawah:
cinch shaklee
Cinch Shake Mix adalah makanan gantian segera untuk mereka yang sibuk dan tak ada masa nak menjaga pemakanan. Ia mengandungi serat yang tinggi dan membantu untuk rasa kenyang. Bukan itu saja, ia mengandungi nutrisi yang lengkap untuk menjaga kesihatan.Rumusan proprietary-nya diperkaya dengan Leucine™ iaitu asid amino yang memberi isyarat kepada badan supaya memelihara otot semasa proses pengurangan berat badan. Dalam kata lain, leusina dalam Cinch™ Shake membantu menghilangkan lemak tetapi tetap memelihara otot. Pendekata, berat dengan otot bukan berat dengan lemak.

Shape-Up Program

Shape-Up Program adalah untuk mereka yang mahu menguruskan badan, dan membuang lemak yang berlebihan dalam badan. Kebaikan program ini ialah ia menjadikan badan lebih ramping dan langsing, lebih bertenaga, lebih berkeyakinan dan meningkatkan kesihatan secara menyeluruh.Produk untuk Shape Up Program terdiri daripada:
cinch shake mix
Cinch Shake Mix
cinch tea
Cinch Energy Tea Mix
fiber plan
Fiber Plan Unflavoured
lecithin shaklee

Lecithin
______________________________________________________

Lebih banyak tentang diet,cinch dan testimoni..sila baca disini ..

0 comments:

Post a Comment