Produk Shaklee

Produk Shaklee

Friday 8 July 2011

GIVEAWAY:siapa nak hadiah tote beg Shaklee or cosmetic/pouch beg Estee lauder?


ni sticky post..silescroll ke bwh utk entry terbaru
.Salam sayang buat semua…..masih dalam mood hari raya?.of course aaa..kan masih bulan syawal ni…. Jadi tibe2 datang lah mood saya nak memberi hadiah.....saje2 nak kasi hadiah kat korang semua.. .tp yg bertuah je la
Ni lah hadiahnya..taraaa
1.Tote Bag Shaklee (best beg ni..bwk gi soping compleks..takyah pakai plastik..or jadi beg laundry ke..or ape2 lah)

2. cosmetic bag Estee lauder( cantik beg ni..kalo taknak isi brg2 mekap..lehg isi ape2 yg anda nak)
Syarat2nya senang je..ni bukan contest.....ni kire giveaway kepada yg bertuah yer…:
1. Anda mesti followers blog ni
2. Anda mesti letakkan link blog ni kat blog list anda(jgn lupe tinggalkan sekali alamat blog anda..so saya bolehh add blog anda katblog list saya)..kalo anda takde blog..takpe..anda dimaafkan...tp tinggalkan email anda..so boleh sy hubungi anda
3.Put comment kat entry ni ….tulis lah apa2 yang anda nak…kenapa nak hadiah ke...anda nak komen blog sy ke..ape2 je lah…. Ni bukan slogan contest..so jgnr isau......sbb saya pilih random (lucky draw..)
*keputusan adalah muktamad.. nnt saya suh Faiz jadi judge….hehe*


DAteline nye khamis ni yer 29Sept jam 12PM...sebab 30 sept saya nak umumkan pemenang......boleh la cube nasib yer...

0 comments:

Post a Comment