Produk Shaklee

Produk Shaklee

Friday 8 July 2011

alah membeli,menang memakai?.apalah sangat trial pack shaklee rm80 dgn pengorbanan seorang ibu.


tahu tak apa yang menarik bile berkenal2 dgn ibu2 di alam maya ni....yang best bile dapat feedback yang sungguh mengujakan... U all really make my day...menceriakan mood saya..walaupun saya tgh sedih ke..tgh serabut ke..tgh stress ke.. betullah kata2 pujangga ni...~If you want happiness for a life time-help some one else.....dan itu yang saya lakukan di blog ini....membantu ibu2 yang sedang menyusu diluar sana..baik dari segi sokongan moral..pengalaman,nasihat..supplemen ni sekadar ikhtiar kita menjadikan susu berkualiti...

ini SMS dari salah seorang ibu yang saya maksudkan.. Pn Ann dari putrajya..sebelum ni dia kasi short sms je...tp sms ni panjang skit.after 2weeks+ mkn supplemen..
Salam kak cery..dah 2 weeks plus consume set B +Energizing Soy Protin (ESP) ..1st week mkn adala skip2...urat dah byk putus..hehehe..skrg dah consistent mkn ..my friends kata muka mcm lain je... lain2 macam mana..berseri2 dan nampak healthy.hahah..kembang giler dlm hati..x baik riak kan..4-5 orrg gak la yg tegur..alhamdulillah thanks akak...pagi2 tak rasa penat langsung....walau mlm x cukup tido coz hadif suke bgn malam.....dulu kalo pagi2 ann org paling malas bangun nak gi keje...skrg kul 5 pagi dah bangun..pagi2 dukung hadif kat depan beg baju hana and hadif kat blakang.. akak bygkan cemana..tp energy tetap mantain tip top..alhamdulillah hope everything gonna smooth ...akak n shaklee mmg mabeles

apa first impression saya baca ni?....saya kagum dengan semangat juang Ann. teringat saya zaman2 menyusukan si Faiz dulu..time susah suka duka di Miri dulu.......sekarang Faiz dah besar..lainla plak ranjaunye..heheh...ape2 pun... bukan sahaja dgn ann..malah saya kagum dgn sume2 ibu2 diluar sana..tak kisahla anda bekerje sepenuh masa atau sekadar surirumah..tapi saya yakin..semua ibu akan sanggup berkorban utk anaknya... termasukla utk meneruskan perjuangan breastfeedng kerana cabaran breastfeeding ni tak semudah yang disangka......itulah hebatnya kasih seorang ibu...bak kata Dr Haji Fadhillah Kamsah.. ..Jika kita diberi kesempatan untuk mengendong ibu kita di belakang bahu, lalu mengelilingi kaabah bersamanya sebanyak tujuh kali, belum tentu kita dapat membalas setitik air susu yang diminum kita sewaktu bayi. Masya-ALLAH!Betapa hebatnya cinta seorang ibu terhadap diri kita. Betapa hebatnya setiap kasih dan sayang yang telah diberikan oleh beliau.(more)

Kesimpulannya ...tak salah nak cuba Trial Pack Breastfeeding ni...hanya RM80 dan rasakan sendiri kehebatannya.... seperti yg Ann dari putrajaya ni alami..... kesan yang mengujakan direct to mothers and babies....

0 comments:

Post a Comment