Produk Shaklee

Produk Shaklee

Friday 8 July 2011

tak percaya?teruja?best?takde kesan?..anda sahaja yang boleh nilai sejauh mana keberkesanannya....

orang kata tak kenal..maka tak cinta..betul kan?...1st impression saya denganShaklee?..hmm..well..bukanlah jatuh cinta pandang pertama..1st time beli pun sebab suka dengar Kak N bercerita tentang supplemen ni.. Anda bagaimana ?Dah makan tapi tak rasa teruja? Hmm..saya ingin mengingatkan bahawa yang bulat tak datang bergolek..yang pipih tak datang melayang...dalam erti kata lain kecantikan dan kesihatan bukan datang dalam satu malam.... Sedangkan saya yang dah 5 tahun mengenali Shaklee luar dan dalam (cewah...haha)... barulah saya tahu hakikat sebenarnya..jadi anda yang baru nak mkn 1-2 hari..atau 1-2 minggu..jangan mudah melatah kerana kesabaran anda pasti akan terbalas. ..Sebelum saya cerita panjang..mari baca kisah mommyicha bagaimana dia jatuh cinta dengan shaklee..(mommy icha ni salah seorang ibu yang saya kenal di alam maya gak..yang dah mcm adik beradik plak...(bila faiz nak dating dgn si icha ni lagi yer)......Jom bacaaa..

okey? kenapa saya beriya-iya pula nak ambil supplement yea? padahal saya ni SAHM / WAHM je, baru lak 2 bulan bersalin, so stok susu badan masih meriah, dan saya boleh je nak direct-feeding selalu kat icha so that bolehlah nak maintain stok susu badan ni? jawapannyasebab saya nak bekalkan makanan yang berkhasiat dan berkualiti untuk icha, bukan setakat makanan yang cukup aje.
inilah namanya kasih seorang ibu. itu niat saya masa mula-mula order SET E dengan Mommy Lyna. tapi, ended up saya tambah beli ESP atas saranan Kak Cery.masa tu saya beli Trial Pack sebab tak tahu pun pasal Full Pack hihi. tapi, kalau saya tahu pun saya taknak beli sebab saya ni jenis cerewet orangnya ~ saya nak cuba dulu walaupun dalam hati saya begitu yakin dan pasti saya dah buat pilihan yang betul. inshaALLAH. maka, pada 30.05.2010 bermulalah kisah cinta saya dan SHAKLEE. mak ooii.. excited you tengok vitamin banyak-banyak tu! lagi-lagi hidu bau wangi dan mint alfalfa tu. hehe.
perubahan pertama? saya asyiklah ke tandas buang air kecil. kesan alfalfa kot. nak kata B full pasal vitamin, tak juga sebab saya memang takde masalah dari segi production susu badan. alhamdulillah. ingat ye.. saya makan suplemen ni bukan pasal nak tambah susu, tapi nak bagi susu badan saya lebih berzat.
alhamdulillah, perubahan demi perubahan positif saya rasakan. antaranya colic (kembung) icha makin kurang ; tumbesaran icha memang pesat - 1 kg setiap bulan dan dia bayi yang berketul-ketul! funny! ; icha tak pernah demam .. alhamdulillah ; kulit icha memang cantik masa 6 bulan pertama dulu ; icha memang boleh dikategorikan bayi yang kuat sebab tak pernah meragam walaupun dibawa travel berjam-jam sampai larut malam ; saya pun tak pernah demam sampailah bulan puasa yang lepas. tu pun sebab saya kemas stor penuh habuk kat rumah ni ; lenguh-lenguh sendi saya hilang tanpa saya sedari (thanks vitamin E dan Ostematrix) ; selera makan saya semakin baik. alhamdulillah. susah nak cerita semua faedah yang saya, icha dan hubby juga dapat kesan pengambilan SHAKLEE ni tau. yang pasti,SHAKLEE memang menceriakan hidup saya

dan kalau saya nak listkan satu satu kisah ibu2 yang saya jumpa di alam maya ni.. hmm..sampai minggu depan pun tak sudah... betul tak...semua testimoni adalah pengalaman sebenar pengguna Shaklee baik di Malaysia,Brunei,Singapore mahupun yang kat oversea..Dan saya lihat sekarang ni banyak betul testimoni2 yang begitu mengujakan..yang mana kalau baca..sure rasa mcm nak makan dan makan dan makan... dan lagi dan lagi dan lagi.....lagi2 apabila di alam maya ni..dunia tanpa batasan...saya bertemu dengan ramai diantara kita yang pada mulanya tak percaya..akhirnya jatuh cinta dengan kesan dari supplemen ni...betul atau tidak..anda sahaja yang boleh jawab persoalan ini... betul tak...

Tak percaya??.. cubalah Trial Pack harini dan nilaikan sendiri... Anda bagaimana? Mahu mencuba vitamin Shaklee? Kami menyediakantrial packShaklee untuk 30 hari consume dengan harga serendah RM70~RM100 per set dan free delivery. Boleh isikan borang pesanan di web ini atau sms kan kepada saya

0 comments:

Post a Comment