Produk Shaklee

Produk Shaklee

Friday 8 July 2011

saya nak cari supplemen UNTUK PARENTS..UNTUK YG TERSYG..UTK SENDIRI..UTK IBU2......persoalan terjawab kini

tahu saya buat ape siang tadi?...sebenarnye plan nak ajak faiz gi tengok cerita MegaMind 3D..(dating berdua je..sbb hubby saya jauh diseberang laut)...tapi bila dah bersantai kat rumah ni..macam malas plak nak kuar....lepas tu tadi siang ingat nak menulis panjang kat blog......... pun tak tertulis... sebab idea berselirat tak terkuar...jadi baik saya lepak2 baca tulisan2 blog2 kawan2 di alam maya..... leka dan asyik plak baca blog kawan2 ni.. macam2 info...macam2 cerita... last2 senyum sorang2 je lah..ahaksss......makanya entry kali ni saya cuma nak share apa soalan2 yang saya dapat sepanjang minggu ini......soalan sama yang berulang kali....baca sini yer buat rujukan.....
  1. my mom gout la..shaklee ni sesuai ke? supplemen Shaklee ni bukan mcm ubat doktor atau pun ubat ajaib.. tapi kalau ada masalah gout boleh cuba kasi Fiber Unlavored, Alfalfa, Omega...selebihnya baca cerita org sakit gout kat sini...Gout
  2. muka adik saya pucat je..cepat penat..masih belajar di kolej..ada ape2 yang awk boleh rekomenkan? Untuk yang masih belajar..vitamin B Complex amat bagus utk student yer..ia memberi tenaga..menaikkan seri wajah....jombaca kisah selanjutnya disini cepat-letihdull-skinproblem-normal
  3. my hubby merokok lah..ada apa2 yang bagus untuk dia? kalau yang suke smoke ni.. anda boleh hidang ke suami anda Vitamin C (kasi bersihkan kahak2 hitam dan nikotin2 dlm paru2 dia tu) dan Alfalfa (natural detoxifier) ..baca selanjutnya disiniSmokers
  4. suami i resdung...bagaimana? Untuk yang resdung...hidangkan Alfalfa ,Vitamin C dan B Complex..baca kat sini detail ttg setiap vitamin tersebut trial-pack-untuk-resdung dan baca testimoni erra ni thanks-erra.html
  5. saya ibu yang menyusu..susu saya merudum..boleh tak saya nak mkn ESP / Alfalfa je? saya taknak ulas panjang kat sini.. anda boleh baca entry ni susu-merudum-ambil-alfalfa-shaklee
  6. saya nak beli suplemen utk parents...,mereka mudah2 sakit sendi,saraf,sembelit.....tapi diorang tak suke makan pil2..ada cadangan? Alhamdulillah..anda mmg anak yang baik... kalau dia tak suka mkn pil2.. belikan jer MealShake baca sini (mealshake ni bukan utk kanak2 je.ianya multivitamin yang diblend jadi serbuk..ala2 minuman milkshake Mc D gitu.. juga mengandungi Fiber dan protin..atau jika ada duit lebih..belikan beliau Vivix shakleee (liquid) ...
  7. Saya nak hadiahkan supplemen untuk parents saya..dia tak suke telan pil byk2?.. Kalau mcm tu beri je B Complex dan Ostematrix Cal Mag.. kedua2ni mengurangkan sakit2 sendi,saraf
  8. saya first time nak mkn supplemen ni..apa yang bagus utk perempuan? utk yang perempuan.. bila dah stop bfeed atau masih bujang..yang penting adalah calcium,bcomplex,Vitamin E ,vitamin C sila baca link ni vitamin%20for%20women
  9. trial pack or full pack?..mana satu patut saya pilih? saya pasti akan syorkan anda utk membeli Full Pack kerana jimat sangattt..tetapi jika ada masalah budget...anda dibenarkanmembeli Trial Pack setiap bulan... sila baca ni shaklee-ni-bagus-tapi-mahal
  10. susu saya merudum ni..tolonggg.? ni pun setiap hari ada org tanya... sila baca link ni yer... den takboleh type panjang2 sini susu-dropmerudumsaya-dah-buat macam2
  11. ape beza shaklee dan yang lain? bagi yang tak pernah dgr jenama ni dan nak tahu bezanya.. sila baca link ni tak-pernah-dengar ..shaklee ni natural...beza dgn yg kat farmasi tu.. sila baca ceritanya kat sini shakleenatural-based
  12. anak saya kerap demam.apa yang patut saya kasi?...ada ibu2 yang menyusu tetapi anak kerap demam... jgn khuatir...baca cerita kat sini minum-susu-ibu-tapi-bayi
  13. Saya baru abis pantang..tapi susu sedikit ni...bagaimana?.. bagi yang masih berpantang tetapi susu kurang..boleh la praktikkan teknik power pumping dan ambil supplemen supaya badan cepat sembuh dan seterusnya dapat menghasilkan susu dgn lancar...silabaca ceritanya disini set-berpantang-yang-selamat-jamushakleea
  14. susu saya melimpah ruah ni...saya cuma nak beli supplemen yg berkualiti..apa yang patut saya try? tahniah kerana ada kesedaran utk menambahbaik kualiti susu ibu...Set B dah cukup bagus untuk anda mengandungi 4 vitamin asas utk mengkayakan nutrisi susu ibu
  15. saya dah ambil full pack breastfeeding..nak add on ape2 vitamin Trial 30biji boleh? boleh sahaja..tak berbahaya pun.....kebiasaannya ibu2 akan add on calcium,vitamin E,lecitin, Omega... sila baca cerita lanjut disini vitamin2-glemer-yg-ibu2-add-on
  16. anak saya eczema?...boleh minum ESP?...ESP soy protin shaklee mmg amat sesuai utk mereka2 yg mengalami eczema...sila baca kisah bagaimana merawat eczema disini Eczema
  17. anak saya selsema.tapi saya taknak kasi ubat..vitamin Shaklee apa yang sesuai?...mmg takdigalakkan utk beri ubat.. sila baca cerita dan tips2 menjaga anak selsema..disini merawat-anak-selsemabersusah2-dahulu
  18. ada supplemen untuk kanak2? pasti ada.. baca sini yer vitamin-shakleekanak2
  19. saya nak turunkan berat badan...bagaimana yer ? anda boleh mengambil cinch,lecitin utk hasil yg optimum..anda juga boleh ambil alfalfa,herblax....tak kisahla anda ni ibu menyusu yang nak diet..atau normal individu yang bertujuan nak diet.... maka mari baca tips2 berkaitan diet Diet/Control%20Weight.
  20. ada side effect tak kalau mkn supplemen ni? jgn risau kerana normal jika sesetengah dari kita akan mengalami mcm pening2 or gatal2 or anything yg dipanggil healing crisis.. sila baca ni utk jadikan panduan healing-crisis-feeling-worst-after
  21. kenapa susu saya kuning..? itu semua kesan dari mengambil vitamin2 shaklee ..kesan-awal-pengambilan-supplemen-tambah.html
  22. kulit saya bermasalah..ada apa2 cadangan? utk kulit sila try set D..dan jika ada budget lebih..ambil sekali ESP....jom baca kulit-yang-cantik-bermula-dari
  23. saya pregnant 1st trimester....shaklee ni bagus utk prgnnt? ye ..sudah semestinya... sila baca lcerita ni pregnant..wajib...
  24. saya dengar vivix tu mahal tapi bagus..siapa ygboleh minum?. vivix ni tak sesuai utk ibu2 menyusu... ianya minuman ajaib utk anti aging dan penawar segala penakit kritikal....boleh hadiahkan kepada ibu2 bapa kita...ia mahal sedikit tapi amat berbaloi dgn duit yang dikeluarkan..bukankah kesihatan itu tiada tolok tanding...lagipun ibu bapa kita tiada penggantinya... sila baca lanjut testimoni dan detail ttg vivix? magic-potion
bla bla bla bla bla...itu antara soalan2 yang saya ingat nak jot down.. ada beberapa lagi yang saya tak ingat... tapi ape2 pun.....anda refer lah yer kat label kat tepi blog ni.. baca entry yg lama2 utk mendapatkan jawapan........ pendek kata ..kalau berminat ..isi je form ni.... akan dihantar direct ke pintu rumah anda oleh abang2 poslaju/abang Citilink.. :-).....tiada paksaan untuk membeli supplemen....di blog saya ini.. saya bukan menjual...saya hanya berkongsi..berkongsi apa yang saya mkn..berkongsi info2 ttg vitamin2...berkongsi apa yang baik apa yang buruk....sebab tu sape2 yang berminat..saya akan tolong belikan dengan harga member(jimat15%).. charge RM10 tu pun duit pos ..mmg wajib dicharged by Shaklee...berat cemana pun..tetap rm10...malah trial pack tu pun free delivery.. malah anda boleh guna ID saya jika anda nak pergi ke mana2 branch Shaklee (shaklee tiada stokis yer)..

.....dan oleh yang demikian..biarpun dah tumbuh beranak macam2 jenis supplemen di pasaran..... saya masih setia pada yang satu...cewahhhhh.. kerana apa?..kerana saya tahu kualiti produk jenama shaklee(vitamin tertua didunia) dan nilai duit yang saya laburkan...... for me...SHAKLEE..ALWAYS SAFE...ALWAYS WORK....ALWAYS GREEN..
Anda bagaimana? Mahu mencuba vitamin Shaklee? Kami menyediakantrial packShaklee untuk 30 hari consume dengan harga serendah RM70~RM100 per set dan free delivery. Boleh isikan borang pesanan di web ini atau sms kan kepada saya

0 comments:

Post a Comment