Produk Shaklee

Produk Shaklee

Friday 8 July 2011

..personaliti bulan may...saya lah tu..

bulan may dah nak sampai kepenghujungnya.. cakap pasal bulan May..juga bulan kelahiran saya...jom tgk personaliti bulan Mei ni...betul ke tidak..

  • Keras hati & tegas....(betul lah ni...mmg saya ni degil sikittt....keras hati)
  • Kuat semangat & bermotivasi tinggi...(yg ni pun betul...kalau saya nak sesuatu...i will try my best to achieve it....kalau nak dikira ..dugaan.cabaran hidup saya dari kecil..hmm Tuhan je yg tahu..boleh buat novel dah..)
  • Pemikiran yang tajam...(boleh lah jugak....tp kdg2 blur gak)
  • Mudah marah apabila tidak dikawal...(pun betul..walaupun nampak sy ni tenang,pendiam,cool dan penyabar tahap gaban..tp kalo dtg angin....bahaya..)
  • Pandai menarik hati & perhatian orang lain ...(..yg ni saya rasa pun betul gak.hehehe....what do u think?)
  • Perasaan yang amat mendalam...(betullah..sy mmg mudah tersentuh..hypersensitif..mudah kesian kat org...i would rather sacrifice my self for others)
  • Cantik dari segi mental & fizikal...(hehe.. beautiful lies in the eyes of beholder..kalo org tersayang saya dah kata saya cantik...cukupla kan..org lain ckp ape..sy peduli apa..)
  • Tidak perlu dimotivasikan...(yer betul..saya motivasi sendiri je)
  • Tetap pendirian, tetapi mudah dipengaruhi oleh orang lain...(aah..mudah terpengaruh)
  • Mudah dipujuk...(pun betul gak....merajuk2..senang dipujuk kalau betul caranya)
  • Bersikap sistematik (otak kiri).
  • Suka berangan...(best gak berangan ni)
  • Kuat daya firasat memahami apa yang terlintas di hati orang lain tanpa diberitahu...(yes..saya boleh rasa ape org lain rasa)
  • Bahagian telinga & leher mudah diserang penyakit...(..ye jugak..telinga ni rasa mcm selalu tersumbat)
  • Daya khayalan yang tinggi...(hmm...bolehla jugak)
  • Pandai berdebat...(kalau bab2 yang saya tahu..mmg saya nak debat)
  • Fizikal yang baik...(hmm..no komen)
  • Kelemahan sistem pernafasan...(patut selalu semput)
  • Suka sastera, seni & muzik serta melancong...(ye betull...saya suka music,suke melancong....loves to write and reads)
  • Tidak berapa suka duduk di rumah...(haah..kaki nak berjalan je)
  • Tidak boleh duduk diam...(ha'ah..sbb tu sy berblog,berpart time...hehe)
  • Tidak punya ramai anak...(alerhai..baru sorang..moga2 ade rezeki nak at least lagi 3 ke)
  • Rajin dan bersemangat tinggi...(saya mmg rajin...walau dah ade gaji tetap..sy nak gak buat part time educate org ttg supplemen..i love it....)
  • Agak boros..( betullllll.....tak dinafikan)

0 comments:

Post a Comment