Produk Shaklee

Produk Shaklee

Friday 8 July 2011

Kata Fai ~ Ketuat dan jerawat sembuh dgn Vitamin E Shaklee.. Tahniah Mama nia.. anda menang hadiah Vit E .. killer product


ni dia pemenang Vitamin E utk giveaway saya bulan ni.. tahniah Mamania..dia ni mak budak yang juga ibu menyusu.. tapi lenggok ala2 seperti anak dara....awal2 5-6bulan dulu time dia beli trial pack..sy tgk muka dia agak pudar ..setiap bulan saya deliver ke dia..dan bila jumpe kali kedua..ketiga....saya tengok muka dia berseri2..disamping hatinya yg berjiwa muda....ni yg sy extract kata2 mamania dari blog beliau:.."aku tak mampu nak beli sederap supplement tu..even orang cakap lagi jimat..so aku beli yang trial pack punya..cukup untuk sebulan..every month aku beli..melabur la sikit..untuk diri sendiri dan cik rania..".. bwh ni alasan2 yg dia beri kenapa dia nak hadiah dari sy... bila baca..saya suke.. ahaks... tapi sy tahu mamania ni ikhlas sama jugak seperti anda semua.. sy syg anda semua.. mama nia ni tak pernah fail setiap bulan beli Trial Set B.
1. kerana shaklee sentiasa ada dalam wishlist saya every month..
2. kak cery tak pernah push saya untuk beli..rasa selesa sangat
3. rasa senang hati nak makan shaklee tambah lagi kak cery selalu puji saya cantek selepas amik trial pack yang pertama > perasan mula menjelma..smpai kawan tanya..pastu sy rekemen juga mkn shaklee
4. sebab saya nak bagi nia susu yang berkhasiat even skang ni da tak fully bf
5. sebab saya tengok kak cery nak bagi barang crabtree..wah tak pernah ada..teringin sangat nak ada...
6. nak suh si nia omey jadi cerdik cam anak kak cery si faiz tu
7. tadi search supplement gak untuk si omey..aduiii naluri kuat nak beli kan untuk si nia..kak cery leh bg testing ka?
8. blog kak cery cam ada mandrem..asik nak masuk baca je...pastu mesti tersangkut nak beli..eheheheh
9. keinginan nak ada full supplement tapi masih tak mampu..asik beli trial pack..huhuhu
10. eh? banyak nau wishlist nye..ekekeke..senang cite sebab saya suka shaklee selepas kenal kak cery
________________________________________________
ini hadiah utk mamania
7 sbb wanita perlukannya
VITAMIN E memang best...
_________________________________________________________________-

dibwh ni sy share pengalaman Fai yg baru mengambil Vitamin E
Pengalaman Fai bersama Vita E :diambil dari ceritanya di blognya disini..
Mlm tdi sbelum tido ade pimple besar kt dagu. Arghhh!! Tensen dibuatnye...dh la besar,merah lak tu...Tetibe teringat lak Vit E ni. Sbelum tido Fai basuh muka,lap bersih2...Pastu terus sapu myk Vit E ni kt pimple tu, then terus tido...Tpi sebelum tu after dinner Fai dh telan sebijik Vit E ni...Pagi tdi bile tgk cermin..Pimple dh kecik..Dah x merah lagi...Bestnye!!!! Alhamdulillah syukur...Sgt bersemangat nk pegi kerja sbb pimple dh kecik n xnmpk sgt. Hehehe...Sorry la, smalam tensen punye pasal terlupe nk snap gmbar. Kalo x mesti lagi best kn..Huhu..
Pengalaman Fai dengan ketuat dan vitamin E.. baca kat link ni..kat link tu ada testimoni bergambar ketuat hilang dgn vit E.
____________________________________________
nnt sy share lg tentang vit E dlm entry yg lain.. sekrg ni.. anda baca kat link ni yer ada byk cerita dan pengalaman ttg vitamin E

0 comments:

Post a Comment