Produk Shaklee

Produk Shaklee

Friday 8 July 2011

ada masalah kulit?nak dapat kulit cantik?...trial pack bukan sekadar tambah susu..


..saya nak share pengalaman yani dari terengganu...last month..dia tanya saya apa solution utk merawat kulit dia jerawat,etc... ada nak mkn ape2 special tak..sbb at that time dia  baru consume Trial Pack set B dan ESP.....dia  kata dah gune mcm2 skincare termasuk SK2..tak jadi ape,kulit jerawat.......pahtu saya pun consult dia....ni yang saya emel ke dia:


Hai Nani
untuk menjaga kulit..basic nye perlu penjagaan luaran dan dalaman..pakai skincare mahal2 pun tapi kalau dalaman tak jaga..tak guna gak......mcm artikel akak tulis sebelum ni..baca kat sini...http://everybodylovescery.blogspot.com/2010/04/kecantikkan-kulit-vitamin2tak-dapat.html...tak lewat utk start sekrg..nani pun muda lagi kan...tapi kene jaga dari dalam kay..then at the same time basic luaran  jgn tinggal cuci,toner.moisturizeer....ni jadual makan utk jaga kulit:basically consistent makan soyprotein(asas kepada semua,kulit yg cantik,keajalan kulit dan menambah susu..etc),,vitamin C-2 bij isehari,vita e - 1 biji sehari,bcomplex-1 bij isehari,alfalfa - 2 pagi..2 ptg/mlm,vitalea-selang sehari pun ok dah.

 lepas buatkan order untuk dia..saya tak dpt follow up dah...sbb at that time..saya nak berlepas ke mekah..terus offline for 2 weeks... and pagi ni saya teringat kat dia..saya pun sms bertanya..ape cerita kulitnya....


dan ni sms daripadanya,selepas sebulan consistent amalkan jadual yang sy guide kepada dia:~..mula2 guna tu kan..jerawat besar tau..then makin hari kulit nampak makin halus,takde jerawat dah..tinggal parut ..baby pun kulit licin sangat ramai yg tegur kulit baby bersih..muka nani pun nampak bersih je..mmg okayla vitamin e dgn esp tu..takyah pakai poduk muke mahal2...hehehe...


hepi saya baca experience dia......best kan trial pack Shaklee ni..bukan stakat tambah susu.. kulit pun cantik..dan bukan je untuk2 ibu2 menyusu..TETAPI SESUAI UNTUK SEMUA WANITA....yang menyusu ke, tak menyusu ke,dah kawin,belom kawin,remaja... alaa...pendek kata ..semua lah.....hehe..and untuk penjagaan luaran kulit..Shaklee do have skincare.. mmg besttt sangat..coz saya mmg dah guna pun.. (standard ESTEE LAUDER but much cheaper)..nanti saya share kan kay..


*tips extra -untuk hilangkan parut, sapu olive oil dan biar 5-10minit..dan bilas

0 comments:

Post a Comment